Tervetuloa Renault Trucksille
FAURIE TRUCKS LIBOURNE
Renault Trucks dealers at ARVEYRES, France
Closed
Näytä numero
Aukioloajat
| Maanantai | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Tiistai | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| keskiviikko | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Torstai | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Perjantai | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Lauantai | - |
| Sunnuntai | - |
General manager
Mickaël BOULMIER
m.boulmier@faurie.fr
m.boulmier@faurie.fr
Sales contact
Angel LOBATO
05 57 51 36 15
a.lobato@faurie.fr
05 57 51 36 15
a.lobato@faurie.fr
Service contact
Parts contact
Frédéric COSTE
05 57 51 36 15
f.coste@faurie.fr
05 57 51 36 15
f.coste@faurie.fr
Rental contact
Carlos FERNANDES
06 86 18 90 73
c.fernandes@faurie.fr
06 86 18 90 73
c.fernandes@faurie.fr
3.9 / 5
76 Arviot
28 lokakuu 2025
Vonnyck Leduigou
Kiitos paljon tervetulotoivotuksesta. Erityinen kiitos herra Carlosille hänen asiantuntemuksestaan ja ymmärryksestään. Onnittelut tälle Renault-korjaamolle.
4 maaliskuu 2025
S L
Saavun varaosien vastaanottoon, sanon hei, henkilö sanoo hei takaisin.
Kaksi herraa on nyt osien vastaanottotiskillä, kukin tietokoneensa edessä. Odotan ja odotan, sanon itselleni olevani ainoa asiakas siellä, joten pian he kysyvät minulta, mitä tarvitsen.
No ei, täydellinen välinpitämättömyys läsnäoloani kohtaan, siihen pisteeseen, että minut suuttuu odottaa niin kauan ilman, että kukaan sanoisi minulle mitään. Käännän selkäni, ymmärrän hyvin, etten tullut.
Joten minulle se on yksinkertaista: he eivät koskaan kosketa kuorma-autoani, koska kaverit ovat tervetulleita ja kiinnostuneita.
20 elokuu 2024
Olivier Dubergey
Hei
Lokakuussa 2023 uutena ostettu Renault Type C 430 26-tonninen kuorma-auto, ainoa työvälineeni
Vika 11.7.2024 (voimanotto katkesi)
Siitä lähtien, kun kuorma-auto on toimitettu Renault Libourneen
Osien pitäisi saapua 3 päivän välein
Mutta ei silti mitään
He eivät missään vaiheessa kysy, miten työskentelen
Yritykseni on vaarassa
Eikä mitään, ei ainuttakaan tietoa
Tämä on mahdotonta hyväksyä tällaiselle yritykselle
Milloin ratkaisu löytyy? Miten työskentelen????
Odotan nopeaa vastausta ja ennen kaikkea kuorma-autoni korjausta, korvausta tästä kuukaudesta, jolloin en ole töissä, ja vuokrasopimuksen ottamista haltuun!
12 tammikuu 2024
Coustes Amandine
Hei, käytettyäni Renault Trucksin palveluita olen toistuvasti miettinyt, olinko jonkinlaisessa piilokameraohjelmassa.
Jouduin odottamaan kuukausia, ennen kuin he edes vaivautuivat tekemään korjaustani.
Kun vihdoin sain ajoneuvoni takaisin, puskurini ja lokasuojani olivat irronneet.
Minun piti viedä ajoneuvoni takaisin, missä he uskalsivat syyttää minua vilpillisestä tahdosta ja väittää, että olin törmännyt eläimeen.
Minun piti saada esimies paikalle, joka oli samaa mieltä kanssani ja vahvisti, että mekaanikko oli tehnyt huonoa työtä.
He lupasivat ottaa minuun yhteyttä saatuaan uudet osat korjauksen uudelleen tekemiseksi. Viikkojen kuluttua vastauksen puuttumisesta minun piti itse tehdä uusi pyyntö, joka kerta eri tekosyillä (ei osia toimittajalta, väärät osat lähetetty jne.).
Minun piti viedä pakettiauto takaisin, mikä menetti jälleen yhden työpäivän korjausten uusimiseen. Lyhyesti sanottuna hain ajoneuvoni samana iltana, ja tarkempi tarkistus seuraavana päivänä osoitti, että se oli jälleen kerran tehty sattumanvaraisesti; puskuria ei ollut edes laitettu takaisin paikalleen.
En aio antaa tämän mennä ohi ja otan yhteyttä kuluttajajärjestöön sekä lakiosastooni.
Vahinkojen ja menetettyjen työpäivien aiheuttamien ansionmenetysten vuoksi.
14 elokuu 2025
patrick favereau
Olen erittäin ystävällinen 🙂