Tervetuloa Renault Trucksille
FAURIE TRUCKS LIBOURNE
Renault Trucks dealers at ARVEYRES, France
Closed
Näytä numero
Aukioloajat
| Maanantai | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Tiistai | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| keskiviikko | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Torstai | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Perjantai | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Lauantai | - |
| Sunnuntai | - |
General manager
Mickaël BOULMIER
m.boulmier@faurie.fr
m.boulmier@faurie.fr
Sales contact
Angel LOBATO
05 57 51 36 15
a.lobato@faurie.fr
05 57 51 36 15
a.lobato@faurie.fr
Service contact
Parts contact
Frédéric COSTE
05 57 51 36 15
f.coste@faurie.fr
05 57 51 36 15
f.coste@faurie.fr
Rental contact
Carlos FERNANDES
06 86 18 90 73
c.fernandes@faurie.fr
06 86 18 90 73
c.fernandes@faurie.fr
3.9 / 5
76 Arviot
28 lokakuu 2025
Vonnyck Leduigou
Kiitos paljon tervetulotoivotuksesta. Erityinen kiitos herra Carlosille hänen asiantuntemuksestaan ja ymmärryksestään. Onnittelut tälle Renault-korjaamolle.
4 maaliskuu 2025
S L
Saavun varaosien vastaanottoon, sanon hei, henkilö sanoo hei takaisin.
Kaksi herraa on nyt osien vastaanottotiskillä, kukin tietokoneensa edessä. Odotan ja odotan, sanon itselleni olevani ainoa asiakas siellä, joten pian he kysyvät minulta, mitä tarvitsen.
No ei, täydellinen välinpitämättömyys läsnäoloani kohtaan, siihen pisteeseen, että minut suuttuu odottaa niin kauan ilman, että kukaan sanoisi minulle mitään. Käännän selkäni, ymmärrän hyvin, etten tullut.
Joten minulle se on yksinkertaista: he eivät koskaan kosketa kuorma-autoani, koska kaverit ovat tervetulleita ja kiinnostuneita.
20 elokuu 2024
Olivier Dubergey
Hei
Lokakuussa 2023 uutena ostettu Renault Type C 430 26-tonninen kuorma-auto, ainoa työvälineeni
Vika 11.7.2024 (voimanotto katkesi)
Siitä lähtien, kun kuorma-auto on toimitettu Renault Libourneen
Osien pitäisi saapua 3 päivän välein
Mutta ei silti mitään
He eivät missään vaiheessa kysy, miten työskentelen
Yritykseni on vaarassa
Eikä mitään, ei ainuttakaan tietoa
Tämä on mahdotonta hyväksyä tällaiselle yritykselle
Milloin ratkaisu löytyy? Miten työskentelen????
Odotan nopeaa vastausta ja ennen kaikkea kuorma-autoni korjausta, korvausta tästä kuukaudesta, jolloin en ole töissä, ja vuokrasopimuksen ottamista haltuun!
12 tammikuu 2024
Coustes Amandine
Hei, käyttäessäni Renault-kuorma-auton palveluita mietin useita kertoja, enkö ole piilokamerassa
Jouduin odottamaan kuukausia, että joku tekisi korjaukseni.
Kun vihdoin sain auton takaisin, puskurini irtosi samoin kuin pyörän kaaret.
Minun täytyi tuoda ajoneuvoni takaisin tai he uskalsivat syyttää minua huonosta käytöksestäni sanomalla, että minä olen täytynyt osua eläimeen.
Minun piti tuoda paikalle johtaja, joka oli samaa mieltä kanssani vahvistamalla, että työntekijä oli tehnyt työnsä huonosti.
He käskevät minun ottavan minuun yhteyttä uusien osien saatuaan tehdäkseni korjaukset.
Koska viikkojen jälkeen ei ollut palautusta, minun piti seurata joka kerta eri tekosyyllä (ei osia toimittajalta, väärät osat lähetettiin jne.)
Minun piti tuoda pakettiauto takaisin ja menettää toinen työpäivä korjatakseni uudelleen.
Lyhyesti sanottuna sain autoni talteen illalla, seuraavana päivänä katsoessani tarkemmin huomasin, että se oli taas revitty irti, puskuria ei ollut edes laitettu takaisin matkustamoon.
En pysähdy tähän vaan otan yhteyttä kuluttajaliittoon sekä lakiosastooni.
Vahinkojen ja ansionmenetysten takia menetettyihin työpäiviin verrattuna.
14 elokuu 2025
patrick favereau
Olen erittäin ystävällinen 🙂