Tervetuloa Renault Trucksille
NOYENS TRUCKS NV
Renault Trucks dealers at OLEN, Belgium
Closed
Näytä numero
Aukioloajat
| Maanantai | 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00 |
| Tiistai | 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00 |
| keskiviikko | 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00 |
| Torstai | 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00 |
| Perjantai | 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00 |
| Lauantai | 07:30 / 12:00 |
| Sunnuntai | - |
General manager
danny@noyenstrucks.be
Sales contact
Danny Noyens
+32 (0)14 85 95 55
+32 (0)496 28 99 88
danny@noyenstrucks.be
+32 (0)14 85 95 55
+32 (0)496 28 99 88
danny@noyenstrucks.be
Service contact
Dick De Groof
+32 (0)14 85 95 55
dick@noyenstrucks.be
+32 (0)14 85 95 55
dick@noyenstrucks.be
Parts contact
Luc Pauwels
+32 (0)14 85 95 55
luc@noyenstrucks.be
+32 (0)14 85 95 55
luc@noyenstrucks.be
4.2 / 5
99 Arviot
21 Toukokuu 2025
Sherzodbek Khudoyarov
Erinomainen palvelu, ystävällinen henkilökunta, tarjolla kahvia, on Wi-Fi
10 huhtikuu 2025
Сергей Иванов
Менял в апреле 2025 тахограф в тягаче. Приехал с контейнером на шасси. Мест встать было предостаточно. Встал на свободное самостоятельно, без указаний. Отсоединил телегу. Записал километраж, название фирмы и номер тягача. Взял техпаспорт. Пошел в офис, где были приятные и веселые работники - женщина и мужчина. Мужчина взял техпаспорт, сверил информацию, попросил ключи и предложил ожидать. В офисе есть столовая с кофе, посудой, водой, мусорным ведром
Много стульев и столы. Есть шустрый вай-фай. Имеется туалет. Душа не видел.
Сделали всё достаточно быстро, сделал распечатку, где ребята механики поставили штампы сервиса.
Работники офиса даже распечатали мне таможенные документы по моей просьбе, за что им особое и отдельное спасибо!!!
Уровень сервиса и его команды очень высок!!!!! Вот бы все сервисы были такие компетентные и гостеприимные!
Всем удачи и шершавых дорог;)
3 kesäkuu 2024
Lise Geerinckx
Vierailin hevosvaununi kanssa, koska se ei enää lähtenyt kunnolla käyntiin ja näytti kaikenlaisia valoja. Aluksi työskentelin ja ratkaisin sen, mutta kun halusin lähteä sieltä, sain samat valot. Työskenteli sen parissa tuolloin uudelleen, joutui maksamaan työtunnit kahdesti, kun he lopulta säätelivät jotain, jonka analyysitietokone oli jo osoittanut ensimmäistä kertaa. Ajoin kotiin, kolme päivää myöhemmin, kun yritin käynnistää camionin uudelleen, se ei tehnyt mitään, ei reagoinut avaimeen, ei valoja, ei ääntä, ei mitään. Soitettiin viestillä, että en todellakaan pidä hauskana, että maksoin yli 300 € vain päätyäkseni isompaan ongelmaan kuin mitä tulin. Puhelimessa saan vain "kyllä, akku pitää vaihtaa", ei vastausta kysymykseen, että viime kerralla maksoin todella paljon työtunteja turhaan. He eivät näe minua täällä enää, koska palvelu ei todellakaan ole kunnossa.
17 huhtikuu 2025
k1000000 k1000000
He laskivat ohjaamon kuorma-autossa ja rikkoivat tuulilasin, he sanoivat, että esine oli pudonnut sängystä, mutta tämä esine oli tiukasti kiinni, lisäksi pyysin 2 kertaa pysymään autotallissa ja tarkistamaan tällaisia tapauksia, lopulta kun odotin toimistolla, minulle soitettiin ja se oli yllätys!!!
6 marraskuu 2020
Stephanie Van Coillie
Kolme huonoa kokemusta peräkkäin.
1) Öljy myydään kaksinkertaiseen hintaan.
2) Sain laskun, vaikka se oli takuun alainen. Meidän piti soittaa kolme kertaa ennen kuin saimme vastauksen, ja lopulta saimme hyvityslaskun muistutuksen saatuamme.
3) Rengas vaihdettu Renaultin 24/7-huollon kautta. Se kesti 15 minuuttia ilman materiaaleja, mikä johti 850,00 euron laskuun. Vastaus: "Sinun olisi pitänyt soittaa meille ensin." Kun kävi ilmi, että näin, minulle sanottiin: "Kova onnea."
Harmi, että tämä oli autotallin reaktio.