Tervetuloa Renault Trucksille
RENAULT TRUCK CENTER S.A.U. (Alcalá)
Renault Trucks dealers at Alcalá de Henares, Spain
Closed
Näytä numero
Aukioloajat
| Maanantai | 08:00 / 19:00 |
| Tiistai | 08:00 / 19:00 |
| keskiviikko | 08:00 / 19:00 |
| Torstai | 08:00 / 19:00 |
| Perjantai | 08:00 / 19:00 |
| Lauantai | - |
| Sunnuntai | - |
Sales
| Maanantai | 08:00 / 19:00 |
| Tiistai | 08:00 / 19:00 |
| keskiviikko | 08:00 / 19:00 |
| Torstai | 08:00 / 19:00 |
| Perjantai | 08:00 / 19:00 |
| Lauantai | - |
| Sunnuntai | - |
Service
| Maanantai | 08:00 / 19:00 |
| Tiistai | 08:00 / 19:00 |
| keskiviikko | 08:00 / 19:00 |
| Torstai | 08:00 / 19:00 |
| Perjantai | 08:00 / 19:00 |
| Lauantai | - |
| Sunnuntai | - |
Parts
| Maanantai | 08:00 / 19:00 |
| Tiistai | 08:00 / 19:00 |
| keskiviikko | 08:00 / 19:00 |
| Torstai | 08:00 / 19:00 |
| Perjantai | 08:00 / 19:00 |
| Lauantai | - |
| Sunnuntai | - |
General manager
Aitor Agudin
918796520
aitor.agudin.3@renault-trucks.com
918796520
aitor.agudin.3@renault-trucks.com
Parts contact
Roberto Pajuelo
918796520
roberto.pajuelo@renault-trucks.com
918796520
roberto.pajuelo@renault-trucks.com
Rental contact
Alberto Martín
+34 91 347 09 16
+34 609 201 310
aml@renault-trucks.net
+34 91 347 09 16
+34 609 201 310
aml@renault-trucks.net
3 / 5
2 Arviot
5 marraskuu 2024
Kilian Saupin
Jos haluat ostaa auton, kaikki on mahdollista. Myyjä kertoi, että heillä oli virheetön auto, ilman vikoja.
Kahden tunnin ajon jälkeen autossa oli vaurioitunut etulogo (katso liitteenä oleva kuva). En huomioinut auton yleiskuntoa, joten ostin sen.
Myyjän mukaan ennen ostoa autossa oli ilmeisesti CarPlay. Tämä on myös kerrottu ajoneuvon myyntilomakkeessa.
Viikon jälkeen ajoneuvolla halusin yhdistää puhelimeni Apple CarPlayhin. Valitettavasti en voinut yhdistää sitä. Otin jälleen yhteyttä myyjään, joka selitti, että ei, he eivät koskaan kertoneet minulle, että autossa on CarPlay! Lähetettyään myyntipaperit myyjä perui heidän lausuntonsa ja sanoi, että kyseessä oli todellakin heidän virheensä ja että autossa ei ollut CarPlayta.
Pyysin sitten korvausta. Myyjä tuli takaisin ja tarjosi minulle 100 euroa, LOL. Pyysin sitten pidennettyä takuuta ja etumerkin vaihtoa, emmekä keskustelleet siitä enempää, minkä hän suostui. Varasin ajan hänen autotalliinsa (kahden tunnin ajomatkan päässä, soitan hänelle takaisin), koska muissa RGB-korjaamoissa he maksavat työn. Menin sinne tapaamispäivänä, mutta mekaanikoille ei ilmoitettu, eikä etumerkkiä ollut saatavilla (neljän tunnin ajomatka turhaan). Ilmeisesti myyjä oli lomalla (kuten muutkin 12 kuukautta vuodessa), eikä hän ollut ilmoittanut kenellekään saapumisestani.
Turhaan matkustamisen jälkeen halusin tehdä tämän vaihdon toisessa RGB-korjaamossa, minkä hän suostui (hän ei aikonut tehdä sitä minulle uudelleen).
Kuinka kamalaa! RGB-korjaamoilla on oltava sen korjaamon hyväksyntä, josta ajoneuvo ostettiin, jotta se voi tilata osan. Tietenkin toinen autotalli lähetti sähköpostin, mutta Renault Chilly Mazarin ei antanut lupaa tai ei vastannut. Joten minun on leikittävä kirjekyyhkystä kahden autotallin välillä, jotta he voivat tilata osia. Myyntipäällikköön ei saada yhteyttä. Hän ei ole koskaan tavoitettavissa, ja hänen suoraa linjaansa on mahdotonta saada. Mielestäni on todella helpompi ottaa yhteyttä ministeriin.
Neljän viikon aikana minun piti soittaa sidosryhmille yli 60 kertaa saadakseni kaikki olemaan samaa mieltä.
Hullua, eikö? Maailmassa, jossa asiakkaan oletetaan olevan kuningas, Renault ei epäröi hämätä sinua, jopa valehtelee ajoneuvon teknisistä tiedoista, saa sinut matkustamaan turhaan ja pakottaa sinut soittamaan kymmeniä kertoja ennen kuin muutos tehdään.
Juokse karkuun Renaultista; heidän asiakaspalvelunsa on tuhoisaa.
13 marraskuu 2019
Léa PRETRE