Tervetuloa Renault Trucksille
SPARKS COMMERCIALS (PORTSMOUTH)
Renault Trucks dealers at PORTSMOUTH, United Kingdom
Closed
Näytä numero
Aukioloajat
| Maanantai | 08:00 / 17:30 |
| Tiistai | 08:00 / 17:30 |
| keskiviikko | 08:00 / 17:30 |
| Torstai | 08:00 / 17:30 |
| Perjantai | 08:00 / 17:30 |
| Lauantai | 08:00 / 12:00 |
| Sunnuntai | - |
Service
| Maanantai | 07:00 / 24:00 |
| Tiistai | 24:00 / 24:00 |
| keskiviikko | 24:00 / 24:00 |
| Torstai | 24:00 / 24:00 |
| Perjantai | 24:00 / 24:00 |
| Lauantai | 24:00 / 12:00 |
| Sunnuntai | - |
Parts
| Maanantai | 08:00 / 17:30 |
| Tiistai | 08:00 / 17:30 |
| keskiviikko | 08:00 / 17:30 |
| Torstai | 08:00 / 17:30 |
| Perjantai | 08:00 / 17:30 |
| Lauantai | - |
| Sunnuntai | - |
4 / 5
75 Arviot
13 maaliskuu 2025
Richard Gennissen
Saapui maanantaina klo 8 tai etukäteen varatun ajan jälkeen, 4 tuntia myöhemmin, kun lähdin, pakettiauto oli edelleen pysäköitynä samaan paikkaan. Heidän takaa-ajon jälkeen he ilmoittivat tiistaina, että egr-venttiili on viallinen ja se pitäisi vaihtaa, ja pakettiauto olisi valmis keskiviikkona iltapäivällä. Yllätys, yllätys, keskiviikkoaamuna ilmoitettiin osien saapuneen, mutta henkilökunnan vähäisyyden vuoksi pakettiauto olisi valmis vasta torstai-iltapäivällä. Ei huolta siitä, että he leikkivät toimeentulollasi.
7 heinäkuu 2023
A S
Minulla oli hevoslaatikkoni toisen yrityksen MOT-virheen kanssa. Olen erittäin tyytyväinen saamaani palveluun ja erinomaiseen asiakaspalveluun. Palvelupäällikkö oli todella avulias ja päivitti minua usein kertoen yksityiskohtaisesti, mitä työtä oli tehty. Erittäin tyytyväinen kaiken kaikkiaan ja tulen takaisin.
9 huhtikuu 2024
Mathew Douglas
Järjestämätön kaaos kuvaa parhaiten Sparkia. Valehteleminen vioista ennen ja jälkeen MOT:t. Ei kommunikaatiota mitä ikinä. En edelleenkään usko, että palveluani on edes tehty? Täysi palvelu ja pakkasnesteeni on tyhjä, ja pakettiautoni on vasta 3 vuotta vanha! He puhuvat vain siitä, kuinka he pääsivät eroon asiakkaiden autojen vahingoittamisesta Vastaanotossa odottavien uusien asiakkaiden edessä.
Häpeällistä.
1 joulukuu 2022
Paul EE
Varasin pakettiautoni MOT:iin torstaina. Epäonnistui samana päivänä, ja pyysi Sparksia lainaamaan minua töistä, jotka vaadittiin MOT:n läpäisemiseen, tarjottiin "2 tuntia työtä ja 97,50 puntaa osia!
Mahdollisesti Matt tarvitsee lisätyötä takajarruissa, mikä minulle kerrottiin olevan 1 tunnin ylimääräinen työ!
Joten sain puhelun seuraavana keskiviikkona ja sanoin, että pakettiautoni on valmis noudettavaksi ja laskuni on 937 puntaa!!!!
Kävimme Sparksissa keskustelemassa uudesta ja "parannetusta" laskustani. Huomasimme, että se vaati lisää työtä, ja tästä syystä alkuperäinen tarjouksesi on kolminkertaistunut!
Kaksi henkilöä, joiden kanssa puhuin aiemmin puhelimessa toimistossa, kielsivät lainaamasta kahden tunnin työvoimaani puhelimessa! Apulaisjohtaja laski lopulta laskuni 637 puntaa
mikä oli helpotus.
Jättää huonon maun suuhun!
Häpeällistä!!!
13 Toukokuu 2024
Monsieur Glouton
Asuntoauto motti valmis, hoidettu puhelimessa, palautus, maksu ja nouto vaivattomasti. Kiitos. Olen suositellut ystäville