Tarantilis Panagiotis

Renault Trucks dealers at Argos, Greece

3rd Klm Argous, Nea Kios
21200 Argos
1.1 / 5
10 reviews from Google

Aukioloajat


Maanantai 09:00 / 18:00
Tiistai 09:00 / 18:00
keskiviikko 09:00 / 18:00
Torstai 09:00 / 18:00
Perjantai 09:00 / 18:00
Lauantai -
Sunnuntai -


Service
Maanantai 09:00 / 18:00
Tiistai 09:00 / 18:00
keskiviikko 09:00 / 18:00
Torstai 09:00 / 18:00
Perjantai 09:00 / 18:00
Lauantai -
Sunnuntai -
Parts
Maanantai 09:00 / 18:00
Tiistai 09:00 / 18:00
keskiviikko 09:00 / 18:00
Torstai 09:00 / 18:00
Perjantai 09:00 / 18:00
Lauantai -
Sunnuntai -

1.1 / 5
10 Arviot
Lähetä arvio
12 marraskuu 2025 Daniel MBUYI
Olen syvästi pahoillani, että valitsin KLM:n. Olin yli viikon ajan jumissa pingis-ottelussa puhelimitse asiakaspalvelun, sähköpostin hallinnon ja lentokentän henkilökunnan välillä. Kukaan heistä ei osannut antaa minulle suoraa vastausta. Se oli painajainen yli viikon lasteni kanssa, ja lopulta minun oli pakko ostaa lippu Air Canadasta. En koskaan enää käytä rahojani KLM:n tai Air Francen lippuihin, en edes villeimmissä unelmissani.
9 elokuu 2025 ahlem boulaabi (Ahlem)
Olen pettynyt ja yllättynyt! En odottanut näin huonoa palvelua ja niin huonoa lentoa ollenkaan! Pitkän matkan lentokone Souliin oli huonossa kunnossa, istuimet olivat erittäin kovia, ja omani oli jumissa, mahdotonta laskea alas 11 tunnin yölennon aikana! Ei kuulokkeita videoille, ja ateria oli todella huono! Annoin sille vain 2 tähteä, koska lento oli ajoissa! Ja silti lippu oli aivan liian kallis. Halusin olla turvassa jättämättä halpalentoa, mutta loppujen lopuksi se ei voisi olla huonompi! Älä koskaan lennä enää tämän lentoyhtiön kanssa.
20 marraskuu 2024 ERIC ZERBIB
Amsterdam-Toulouse 16.11. Lento KL1455 Todellinen skandaali! Ensinnäkin kone oli surkea ja bisnesluokassa olimme yhtä ahtaita kuin turistiluokassa. Mitä järkeä on maksaa bisnesluokasta, kun sinua kohdellaan niin huonosti? Ei etusijalle pääsyä, koska matkustat lentokoneeseen bussilla. Olin vammainen ja kun pääsin koneeseen, huomasin, että sinun piti kiivetä käytävään. He olivat luvanneet auttaa minua matkatavaroideni kanssa, mutta kukaan ei tullut. Bisnesluokan emäntä, jonka piti olla yli 1,85 metriä pitkä, ei koskaan pitänyt meistä huolta eikä kysynyt meiltä, ​​halusimmeko mitään. Hän ei sulkenut luokkia erottavaa verhoa; vain emäntien verho oli kiinni, jolloin he saivat eristyä ja jättää meidät huomiotta. En koskaan päässyt käymään wc:ssä, koska vaikka takana oli wc:t, se oli todellinen paraati yrityskäymäläissä ilman, että emännät sanoivat mitään, paitsi että nainen meni takaosaan, koska he eivät olleet huomanneet hänen olevan bisneksessä, sen korkeus! On todellinen skandaali maksaa niin paljon ilman palvelua. Se on todella surkea yhtiö, kaukana sellaisista yrityksistä kuin Qatar Airways, Singapore Airlines, Emirates ja jopa Turkish Airways. Air Francen mukaan on suuri ero. KLM on yksi pahimmista tuntemistani yrityksistä, enkä lennä sen kanssa enää koskaan.
25 syyskuu 2024 Colette Duboi
Tämä ei ole paras palvelu, jonka voit saada tällä hinnalla. Istuin 1A:ssa ja tarjoilu oli keskinkertaista. Ruoka ei ollut maukasta. Pyysin heitä tuomaan jälkiruoan myöhemmin, mutta kukaan ei tullut kysymään minulta ennen lennon loppua. Lisäksi vieressäni ollut mies oli töykeä. En valitsisi niitä uudelleen.
9 elokuu 2022 Geoffrey GEORGES
Kamala palvelu... Paluulento peruttiin vain muutama tunti ennen lähtevän lennon lähtöä. 600 € Amsterdamin/Geneven lipusta hukkaan, ainoa vaihtoehto on ostaa viime hetken lento toiselta lentoyhtiöltä. Kiwi viittasi minut KLM:ään, joka viittasi Kiwiin... lopulta turhaan. Ystävällinen neuvo: vältä molempia.