Tervetuloa Renault Trucksille
Volvo Group (Suisse) SA
Renault Trucks dealers at Cornaux, Switzerland
Closed
Näytä numero
Aukioloajat
| Maanantai | 07:00 - 11:55 / 13:15 - 17:00 |
| Tiistai | 07:00 - 11:55 / 13:15 - 17:00 |
| keskiviikko | 07:00 - 11:55 / 13:15 - 17:00 |
| Torstai | 07:00 - 11:55 / 13:15 - 17:00 |
| Perjantai | 07:00 - 11:55 / 13:15 - 17:00 |
| Lauantai | 07:00 / 11:55 |
| Sunnuntai | - |
Sales
| Maanantai | 07:00 - 11:55 / 13:15 - 17:00 |
| Tiistai | 07:00 - 11:55 / 13:15 - 17:00 |
| keskiviikko | 07:00 - 11:55 / 13:15 - 17:00 |
| Torstai | 07:00 - 11:55 / 13:15 - 17:00 |
| Perjantai | 07:00 - 11:55 / 13:15 - 17:00 |
| Lauantai | - |
| Sunnuntai | - |
Service
| Maanantai | 07:00 - 11:55 / 13:15 - 17:00 |
| Tiistai | 07:00 - 11:55 / 13:15 - 17:00 |
| keskiviikko | 07:00 - 11:55 / 13:15 - 17:00 |
| Torstai | 07:00 - 11:55 / 13:15 - 17:00 |
| Perjantai | 07:00 - 11:55 / 13:15 - 17:00 |
| Lauantai | 07:00 / 11:55 |
| Sunnuntai | - |
Parts
| Maanantai | 07:00 - 11:55 / 13:15 - 17:00 |
| Tiistai | 07:00 - 11:55 / 13:15 - 17:00 |
| keskiviikko | 07:00 - 11:55 / 13:15 - 17:00 |
| Torstai | 07:00 - 11:55 / 13:15 - 17:00 |
| Perjantai | 07:00 - 11:55 / 13:15 - 17:00 |
| Lauantai | 07:00 / 11:55 |
| Sunnuntai | - |
General manager
Serge Philipona
+41 32 756 26 00
+41 79 278 46 15
serge.philipona@volvo.com
+41 32 756 26 00
+41 79 278 46 15
serge.philipona@volvo.com
Sales contact
Vase Jovanov
+41 26 419 99 10
vase.jovanov@garage-zahnd.ch
+41 26 419 99 10
vase.jovanov@garage-zahnd.ch
Parts contact
Julien Delaire
+41 32 756 26 02
function.magasin-cornaux@volvo.com
+41 32 756 26 02
function.magasin-cornaux@volvo.com
3.7 / 5
71 Arviot
26 marraskuu 2025
Tony Deroch
Yhteenvetona negatiivisesta kokemuksestani totean, että omistan Volvo C40 -ladattavan hybridin, joka ostettiin uutena vuonna 2022 Volvo Group L'Empereur -jälleenmyyjältä Liévinistä. Tällä hetkellä matkamittarissa on 80 000 km, se on kolme ja puoli vuotta vanha, ja siksi takuu on umpeutunut. Marraskuun alussa huomasin, etten pystynyt lataamaan autoani. Volvo-jälleenmyyjä Liévinissä lähetti minut Dechyn Volvo-jälleenmyyjään (jossa mekaanikko oli koulutuksessa), koska ajoneuvoa jouduttiin hinaamaan riittämättömän toimintasäteen vuoksi. He hoitivat sen siellä nopeaa diagnoosia varten. Seuraavana päivänä diagnostiikka paljasti, että ajoneuvon latausportti oli viallinen. Lasku oli hieman yli 2 000 euroa Volvon 40 prosentin osuuden jälkeen. Korostamalla, että auto on vain kolme ja puoli vuotta vanha minusta enemmän kuin ennenaikaiselta vaikuttavan vian takia, ja henkilökunnan ymmärryksellä (Dechyn Volvo-jälleenmyyjältä) onnistuimme saamaan 50 % alennuksen, joka oli hieman yli 1700 euroa. Lopuksi totean, että olen enemmän kuin pettynyt tähän merkkiin, jota pidin aiemmin melko arvostettuna, totaaliseen tappioon, jossa päädyin lähes kahteen viikkoon käyttämättömään ajoneuvoon (ilman lainaa) ja laskuun, joka näyttää melko korkealta tällaisesta uudesta ajoneuvosta. Olen siksi päättänyt jättää tämän merkin, joka valitettavasti tuottaa erittäin mukavia autoja, mutta jolla on tuhoisa huoltopalvelu.
29 kesäkuu 2025
bernard Rames
Vuosi sitten käytettynä ostetussa Volvo V60 -hybridissäni ei ole ilmastointia. Voin diagnosoida ilmastointilaitteen kompressorin. Tätä osaa ei ole saatavilla Ranskassa ja muualla.
25 marraskuu 2024
Mathilde B-M
Kirjoitan tämän 1 tähden arvostelun ilmaistakseni syvän tyytymättömyyteni vuoden 2019 Volvo XC40:ni, joka on vain 4 vuotta vanha, rikkoutumiseen. Katalysaattori epäonnistui 65 000 km:n kohdalla!
Olen erittäin pettynyt Volvon palveluun ja sellaisen ajoneuvon luotettavuuteen, jonka oletetaan tarjoavan ylivertaista suorituskykyä.
On sitäkin turhauttavampaa, että Volvo, tunnettu merkki, ei ole ottanut vastuuta tästä toimintahäiriöstä, vaikka se tapahtui niin pian oston jälkeen.
Tämä tilanne ei vaikuta ainoastaan ajoneuvoni moitteettomaan toimintaan, vaan myös luottamukseeni merkkiä kohtaan.
Mielestäni on mahdotonta hyväksyä, että tällainen häiriö tapahtuu suhteellisen uudessa ajoneuvossa, ja pyydän, että kattaisit tämän korjauksen kustannukset kokonaan tai osittain sekä että palvelusi tarkastelee perusteellisesti ajoneuvoni hallinnan.
Odotan innolla nopeaa vastaustasi ja tyydyttävää ratkaisua tähän ongelmaan. Jos pyyntöäni ei hyväksytä, minun on käännyttävä asian käsittelyyn asianomaisten viranomaisten kanssa.
Vilpittömästi,
3 heinäkuu 2024
olivier paillon
Ladattavien hybridien elektroniikka ja ohjelmistot ovat katastrofi. Asiakaspalvelu yrittää ratkaista ongelmat. Käyttäjät ohjataan jälleenmyyjille, jotka eivät voi tehdä mitään; se on ohjelmistoongelma. Jokainen ohjelmistopäivitys vain huonontaa toimivuutta. Mutta pääkonttori näyttää olevan huolissaan muista asioista, välittäen heille osoitetut kirjeet asiakaspalveluun. Se on noidankehä. Mikään ei ole parantunut kahdessa vuodessa.
Tämä on toinen ja viimeinen Volvoni.
26 Toukokuu 2025
CDR
Sain juuri tietää, että Volvon tuleva kehitys tapahtuu Kiinassa, ei Ruotsissa! Se ei ole minun käsitykseni eurooppalaisesta premium-brändistä. Tarina päättyy tähän, mikä sääli.