Volvo Group Trucks Center Ljubljana

Renault Trucks dealers at Ljubljana Polje, Slovenia

Cesta v Prod 14
1260 Ljubljana Polje

4.5 / 5
241 reviews from Google

Aukioloajat


Maanantai 08:00 / 19:00
Tiistai 08:00 / 19:00
keskiviikko 08:00 / 19:00
Torstai 08:00 / 19:00
Perjantai 08:00 / 19:00
Lauantai 08:00 / 14:30
Sunnuntai -

Kuljettajien tilat
Kuljettajien tilat
Huoltopalvelut
Huoltopalvelut
Jarrujen tarkastukset
Jarrujen tarkastukset
Ilmastointi
Ilmastointi
Rahoitus
Rahoitus


Sales
Maanantai 08:00 / 17:00
Tiistai 08:00 / 17:00
keskiviikko 08:00 / 17:00
Torstai 08:00 / 17:00
Perjantai 08:00 / 17:00
Lauantai -
Sunnuntai -
Service
Maanantai 06:00 / 20:30
Tiistai 06:00 / 20:30
keskiviikko 06:00 / 20:30
Torstai 06:00 / 20:30
Perjantai 06:00 / 20:30
Lauantai 07:00 / 14:30
Sunnuntai -
Parts
Maanantai 06:00 / 20:30
Tiistai 06:00 / 20:30
keskiviikko 06:00 / 20:30
Torstai 06:00 / 20:30
Perjantai 06:00 / 20:30
Lauantai 07:00 / 14:30
Sunnuntai -

Service contact
Zoran Knezevic
+386 1 500 10 68
+31 396 841
zoran.knezevic@volvo.com
Parts contact
Andrej Markovic
+386 1 500 10 69
+386 51 454 427
andrej.markovic@volvo.com

4.5 / 5
241 Arviot
Lähetä arvio
7 marraskuu 2025 Žiga Janhar
Liian pitkä korjausaika (3 kuukautta) – pettymys ajoneuvoluokkaan ja merkkiin nähden Huippuluokan ajoneuvoani Volvo V90 Cross Country korjattiin Volvon autokeskuksessa Ljubljanassa yli kolme kuukautta liikenneonnettomuuden jälkeen – vahingoista, joiden korjaaminen vaati vakuutusyhtiön arvion mukaan noin 10 tuntia työtä. Ajoneuvon haussa vakuutettiin, että korjaus valmistuu 3-4 viikossa, mutta määräaikoja lykättiin jatkuvasti – "lisäkatsastuksen", "osien odotuksen" tai "mekaanikon sairauden" takia. Lukuisista puheluista ja hätätapauksista huolimatta en saanut kirjallista aikataulua tai anteeksipyyntöä viivästyksistä. Tänä aikana käytin huomattavasti alemman luokan vaihtoajoneuvoja, jossa oli jopa havaittavia mekaanisia ongelmia (ajoneuvo nykii tietyillä nopeuksilla). Huolimatta siitä, että olin ilman autoa lähes neljä kuukautta, huoltokeskus ei tarjonnut minkäänlaista anteeksipyyntöä tai korvausta – ei edes symbolista. Kun ehdotin, että tällaisen kokemuksen jälkeen olisi reilua tarjota ainakin ilmainen säännöllinen palvelu, sain seuraavan vastauksen: "Voimme varata sinut sisään, mutta sinun kustannuksellasi ja joudut odottamaan hieman." On totta, että tilanne on parantunut jonkin verran viime viikkoina – tiimi on alkanut kommunikoida viiveistä läpinäkyvästi, ilman että minun tarvitsee soittaa toistuvasti, mitä arvostan. Näin pitkä korjausaika ja minkäänlaisen vastuun puute eivät kuitenkaan kuulu Volvon kaltaiselta merkiltä odotetun palvelun piiriin. Kymmeniä tuhansia euroja ajoneuvoon sijoittavan ostajan tulee saada ammattimaista kohtelua, realistiset määräajat ja peruskunnioitus asiakkaan luottamuksen suhteen. Toivon, että tämä mielipide on hyödyllinen muille Volvon omistajille ja ehkä rohkaisee lisäämään vastuuta ja kunnioittamaan tämän merkin edustamia standardeja.
30 lokakuu 2025 Aljaž Jelenko
Suosittelen mielelläni uuden auton ostamista tästä keskustasta. 5/5 ja kaikki ylistys Urho Furjaničille - ei vain hänen neuvoistaan ​​itse ajoneuvoon, vaan myös ennätysnopeasta dokumentaation ja toimituksen/noudon järjestämisestä.
2 huhtikuu 2025 peter kampijut
Autot on hyvä valinta, mutta en ymmärrä miksi näin kalliilla autoilla ei saa lahjoja...kuten avaimenperää...sateenvarjoa tai t-paitaa...se merkitsisi paljon asiakkaille...autossani ei ollut edes ensiapulaukkua...todella surullista...
27 lokakuu 2025 Violeta
Meillä oli ongelma Volvo XC90:n kanssa ja olimme matkalla takaisin kotiin (jolla oli vielä 900 km ajettavaa), joten pysähdyimme Ljubljanaan tarkistamaan auton. Saavuimme maanantaina klo 8 Volvon keskustaan ​​ja heti kerrottiin, etteivät he edes nähneet, mikä ongelma on, heillä on paljon työtä, eivätkä he pysty auttamaan meitä. Kun selitimme, että olemme ulkomaalaisia ​​ja meidän täytyy saada auto kuntoon, he vain sanoivat, että on olemassa muita ihmisiä, jotka odottavat viime viikosta lähtien huoltoa, sinun on odotettava viikko. Lähdimme ja menimme toiseen paikkaan, missä he korjasivat auton 2 tunnissa. En suosittelisi tätä paikkaa, ilmeisesti he valitsevat, mitkä asiakkaat auttavat
10 kesäkuu 2025 Aljaz Hlis
Erittäin pettynyt Volvo Center Ljubljanaan ja vielä enemmän itse Volvon maahantuojaan - VCAG:iin. 4 vuotta vanhassa, säännöllisesti huolletussa 82 000 km:n bensiiniautossa oli turbiinivika, mikä on epätavallista, ellei epänormaalia. Ajoneuvon ostajana hain heidän kauttaan ainakin osittaista kustannusten korvaamista "Goodwill"-ohjelman kautta, mutta he hylkäsivät pyynnön välittömästi sillä perusteella, että kaikki palvelut eivät olleet heidän suorittamiaan. Vaikka tällä ei ollut mitään tekemistä viallisen turbiinin kanssa, koska kuten kävi ilmi, jostain tuntemattomasta syystä venttiili kirjaimellisesti putosi. Ainoa ratkaisu - koko turbiinin vaihtaminen. Pitkän neuvottelun ja "taivutteluni" jälkeen minulle tarjottiin alennusta työstä ja materiaaleista, minkä piti olla "poikkeuksellinen ele", vaikka hintansa (100 €/tunti) ja kalliit materiaalit melkein vaativat sitä. Huolimatta yli 2500 € arvoisista korjauksista, jotka kestivät kaksi päivää, en saanut vaihtoautoa. Pyysin tätä muutamaa päivää aikaisemmin sähköpostilla, mutta he sanoivat, ettei heillä ollut sitä. Erittäin mielenkiintoista, että näin isolla palvelulla, kuten arvostetulla merkillä, ei ole vaihtoautoa. Myös apulaishuoltopäällikön, jonka kanssa kommunikoin, asenne oli erittäin epämiellyttävä ja epäammattimainen, melkein hieman ylimielinen, ilman alkeellista etikettiä, tikittelyä, jopa syyllistämistä, että minä saatan olla syypää vikaan... He väittivät myös, että koko moottori oli irrotettava turbiinin vaihtamiseksi, minkä huomasin itse korjauksen aikana, että tämä ei ollut totta. Tämän väitteen perusteella päätin lopulta, että korkeasta hinnasta huolimatta mieluummin korjaan ne. Lyhyesti: erittäin ystävällinen, jo suloinen, kunhan ostat ajoneuvon. Mutta kun ongelmia ilmenee, ylimielisyyttä, vastuunkieltoa ja erittäin korkeaa hintaa. He ilmeisesti pitävät täysin normaalina, että turbiini toimii niin "nuoressa" autossa... Ainoa positiivinen kokemus oli mekaanikko Primož, joka työskenteli auton parissa - oikea, helposti lähestyttävä ja halukas selittämään kaikki toimenpiteet.