Jaakko Pitkäranta vahvistamaan Etelä-Suomen Renault Trucks myyntiä

Jaakko Pitkäranta

Nimitysuutinen

Jaakko Pitkäranta vahvistamaan Etelän Renault Trucks kuorma- ja pakettiautomyyntiä Jaakko Pitkäranta palvelee jatkossa Renault Trucks kuorma- ja pakettiautomyyjänä Uudenmaan alueella Mikan Saaren lisäksi. Jaakon toimipaikkana on Volvo Truck Center Vantaa. ”Jaakko on toiminut viimeiset neljä vuotta hyötyajoneuvomyyjänä sekä ajanut jakoautoa pääkaupunkiseudulla. Etelän alueella on kasvupotentiaalia Renault Trucksille, ja pystymme tarjoamaan toimintavarmaa kuljetuskalustoa kaikkiin kuljetustarpeisiin”, Volvo Finland Ab:n Renault Trucks myyntijohtaja Pasi Gerpe sanoo.

Yhteystiedot:

Jaakko Pitkäranta Renault Trucks kuorma- ja pakettiautomyyjä

Volvo Truck Center Vantaa Osumakuja 4, 01530 Vantaa

s-posti: jaakko.pitkaranta@renault-trucks.com Puhelin: 046 8787459

www.renault-trucks.fi

Renault Trucks mallisto on laaja, kattaen kuljetuskalustotarpeet aina pakettiautoista raskaisiin kuorma-autoihin asti. Renault Trucks kuorma-automyynnin yhteystiedot: www.renault-trucks.fi/yhteystiedot. Renault Trucks Master pakettiautoja myyvät Renault Trucks kuorma-automyynnin lisäksi Volvo Trucks kuorma-automyyjät kautta maan.

Volvo Finland Ab: Volvo Truck Center Volvo Finland Ab on Volvo -konsernin suomalainen tytäryhtiö, joka vastaa Volvo kuorma- ja linja-autojen sekä Renault Trucks merkkisten kuorma- ja pakettiautojen maahantuonnista, myynnistä ja huolloista. Volvo Finland Ab:n omistamat Volvo Truck Centerit toimivat 10 eri paikkakunnalla. Volvo Truck Centerissä on myös Suomen suurin kuorma-autovuokraamo Volvo Truck Rental, josta voi kuorma-autojen lisäksi vuokrata myös paketti- ja muuttoautot. Volvo Finlandissa työskentelee yhteensä noin 500 henkilöä.

www.volvotruckcenter.fi

www.renault-trucks.fi