Uutiset


 

11.01.2016

RENAULT TRUCKS MASTER ON AMMATTILAISEN PAKETTIAUTO

Uusi Mestarin Master-erikoismalli on huippuluokan pakettiauto, yrityksen tyylikäs käyntikortti

Renault Trucks -mallistosta löytyy vaihtoehto erilaisiin kuljetustarpeisiin aina järeistä T-sarjan kaukokuljetusautoista Master-paketti- ja -kevytkuorma-autoihin. Uusi Mestarin Master-erikoismalli on huippuluokan pakettiauto, joka on myös tyylikäs yrityksen käyntikortti.

Renault Trucks -hyötyautomalliston kevyemmän pään muodostavat Master-malliston lukuisat vaihtoehdot. Master soveltuu todella monenlaisiin tarpeisiin, sillä tarjolla on umpipakettiauton lisäksi miehistöohjaamolla varustettu combi ja pikkubussi sekä päällirakennusvalmis alusta, jonka saa sekä lyhyellä että pitkällä ohjaamolla.

Renault Trucks Master -pakettiauto on hyvän näköinen, tehokas ja taloudellinen. 2,3-litraisen turbodieselin tehovaihtoehdot ovat 110, 125, 135, 150 ja 165 hevosvoimaa – kaksi tehokkainta on uusia Twin Turbo -moottoreita. Masterin saa paitsi etuvetoisena myös takavetoisena sekä yksittäis- että paripyörillä. 6-portaisen vaihteiston saa myös robotisoituna.

Uusi Mestarin Master

Renault Trucks Master -tuoteperheen uusin tulokas on ”Mestarin Master”. Näyttävän näköistä erikoismallia voi luonnehtia isännän autoksi. 165-hevosvoimaisella kaksoisturbomoottorilla varustetussa ”Mestarin Masterissa” on tyylikkäät helmaputket, valorauta, tehokkaat lisävalot, kevytmetallivanteet ja aurinkolippa. Ensimmäiset erikoismallit ovat harmaita, mutta tarjolle tulee myös valkoinen värivaihtoehto. Tyylikkään mallin saa kahdella korikoolla eli 10,8- (L2H2) ja 13-kuutioisena (L3H2).

Hyvin varustellussa näyttävässä ”Mestarin Masterissa” on hinta-laatusuhde kohdallaan: esim. 48 kuukauden huolto- ja korjaussopimuksen sisältävän erikoismallin leasinghinta on kuukaudessa 627e /30tkm, sis. huollot ja korjaukset. Tarjous edellyttää positiivista luottopäätöstä.

– Master-pakettiautossa yhdistyy henkilöautomainen ajettavuus, suuri kantavuus ja hyvä tilankäyttö. Auton kokonaismassa on 2 800, 3 500 tai 4 500 kilogrammaa ja vetomassa 2 500, 3 000 tai 3 500 kg. Yhdistelmämassa on 5,3–7,5 tonnia. Umpi- pakettiautossa on sekä kolme koripituutta että korikorkeutta tavaratilan ollessa 8,0–17 kuutiometriä. Etuvetoinen Master-alusta tarjoaa hyvän perustan 2,4–4,9-metrisille päällirakenteille, toteaa tuotepäällikkö Mikko Aules.

Renault Trucksin jakeluautotarjonta alkaa alle 3,5-tonnisista Master-pakettiautoista. Kaupunkien ja taajamien nopearytmiseen jakeluliikenteeseen soveltuvan solakan D 2.0:n kokonaismassa on 3,5–7,5 tonnia. Sen yläpuolelle sijoittuvat 10–18 tonnin D- ja 18–26 tonnin D Wide -mallit.

– Renault Trucksin mallisto on kattava. Järeimmän pään muodostavat International Truck of the Year 2015 -voiton saavuttaneet 18–26-tonniset kaukokuljetusmallit T ja T High, jotka mahdollistavat 40–68 tonnin yhdistelmämassan. T High on korkealla ohjaamolla varustettu tasalattiamalli, kertoo Renault Trucks -tuotepäällikkö Mikko Aules.

Renault Trucksin kuorma- ja pakettiautojen myynti- ja huoltoverkosto kattaa nyt erittäin hyvin koko maan. Renault Trucks -asioissa kuljetusalan ammattilaisia palvelevat kaikki Suomen Volvo-jälleenmyyjät ja -huoltokorjaamot. Renault Trucks Master -pakettiautoja myy koko Volvo Group Trucks -verkosto.

Kuvat: ”Mestarin Master”   
Renault Trucksin ”Mestarin Master” on tyylikäs etuvetoinen umpipakettiauto.

HAKONEN SOLUTIONS OY:LLE 15 UUTTA RENAULT TRUCKS MASTERIA - Lue uutinen


Lisätiedot:
Mikko Aules – tuotepäällikkö, puh: 050 433 7913  – mikko.aules@renault-trucks.com
Annika Martas – markkinointiviestintä, puh: 040 734 2799 – annika.martas@renault-trucks.com